Ikarus 256.54
Розвиток автомобільного транспорту неминуче впливає на розвиток пасажирських автомобільних перевезень. З моменту появи першого автомобіля до сьогоднішнього дня спеціалізований транспорт для здійснення пасажирських перевезень значно змінився як у конструктивному підході до створення автобусів, так і в концепції підходу автомобільним пасажирським перевезенням.
Конструкція автобуса пройшла шлях від парового відкритого омнібуса на металевих колесах до сучасного швидкісного лайнера здатного перевозити пасажирів на далекі відстані з високим рівнем комфорту.
Значну роль в історії розвитку автобуса зіграла угорська фірма Ikarus. Автобуси цієї марки використовувалися майже на всіх континентах планети. Автобуси Ikarus двохсотої серії стали одними з найбільш масових автобусів у світі. Виробництво автобусів двохсотої серії було налагоджено в США, Канаді, Індонезії, КНДР, Куби, Росії.
В СРСР автобуси Ikarus двохсотої серії зайняли значне місце в автобусних парках більшості міст.
Угорці в 80-х роках поставляли в СРСР автобуси великої місткості для забезпечення міських перевезень (Ikarus 260 і Ikarus 280) і для забезпечення міжміських і туристичних маршрутів (Ikarus 250, Ikarus 255, Ikarus 256). Всі моделі Ikarus двохсотої серії мають дуже високий ступінь уніфікації конструкції, що дозволяло знизити вартість автобусів, спростити обслуговування, постачання запасними частинами, підготовку персоналу.
Для обслуговування туристичних і міжміських маршрутів СРСР в основному використовувалися Ikarus 250, 256,а так само автобуси львівського автобусного заводу ЛАЗ 699 і ЛАЗ 697. При цьому Ikarus 250 часто використовувалися для обслуговування туристичних маршрутів, обслуговування готелів та аеропортів міжнародного класу, а Ikarus 256 знайшли застосування для обслуговування міжміських перевезень. Угорські автобуси вважалися більш престижними в порівнянні з машинами львівського виробництва, тому в більшості Ikarus 256 обслуговували маршрути між обласними центрами і найбільшими містами, а Лазів діставалися маршрути, які повідомляли обласні центри з містами внутрішньообласного значення.
Ikarus 256.54 - високопідлоговий автобус туристичного класу з суцільнометалевим кузовом вагонної компоновки. Для забезпечення високого комфорту автобус оснащений пневматичною підвіскою і автоматичної передніми дверима. Автобус оснащений пасажирськими сидіннями м'якого типу з високою спинкою з регульованим кутом нахилу. Пасажирські місця оснащувалися регульованою підставкою для ніг. Салон автобуса оснащувався верхнім і нижнім рядом світильників лампового типу, а так само підсвічуванням ступенів.
Основна частина автобусів поставляються В СРСР мали однакову схему забарвлення – червоний верх і біла спідниця в нижній частині.
Автобуси Ikarus 256 оснащувалися 6-ти циліндровими дизельними двигунами фірми RABA. В різних комплектаціях двигуни мали потужність від 185 л. с (двигун не оснащений турбонаддувом) до 245 л. с. (высокофорсированный двигун оснащений турбонаддувом).
Технічні характеристики автобуса Ikarus 256.54:
пассажировместимость - 45+1+1 мест;
привод – задний;
коробка передач – механическая 6-ти ступенчатая;
тормоза передние/задние – барабанные/барабанные;
двигатель – 6-ти цилиндровый рядный (Raba-D10 UTS-180 E1);
рабочий объём двигателя - 10,349 л;
мощность силового агрегата – 245 л.с. при 1900 об/мин;
крутящий момент двигателя – 1027 Н•м при 1140 об/мин;
рекомендуемое топливо – дизельное ГОСТ 305-82;
контрольный расход топлива город/трасса – 26,5/33 л на 100 км пути;
максимальная скорость – 120 км/ч;
габариты длинна/ширина/высота – 10990/2500/3150 мм;
колёсная база – 5330 мм;
колія спереду/ззаду – 2013/1835 мм;
кліренс – 330 мм;
споряджена маса – 10400 кг
Масштабная модель автобуса Ikarus 256.54 выпущена фирмой Classicbus в 2018 году. Масштабная модель имеет очень высокую степень детализации. Производитель уделил внимание проработке деталей салона, деталей днища. Модель оснащена стеклоочистителями, выполненными из фототравления. В комплект к модели идёт прозрачный бокс с основанием, имитирующим дорожное покрытие.
К недостаткам модели можно отнести способ выполнения разделения окрашиваемых зон между красной и белой частью кузова модели. Она выполнена при помощи декали, что не остаётся не заметным.
В цілому масштабна модель виконана на високому рівні якості з високим ступенем деталізації і дуже добре передає образ прототипу.
Масштабні моделі автора VScor можете придбати в магазині luck-lak.com.ua чи замовити виготовлення/доопрацювання ваших моделей.
- Милейший свитер из носка для куклы Блайз или БарбиСегодня у нас такой долгожданный мини мастер-класс по шитью одежды для кукол Блайз или Барби из носков. Подобной информации в интернете много, но мы опишем подробно и поделимся самыми секретными фишками при пошиве свитера и штанов из носка.Милейший свитер из носка для куклы Блайз или Барби